2:a November!

hejhej! Det är 2:a november idag och fortfarande ingen snö. Men det är ändå ganska bra, för då kan man fortfarande cykla som jag gjorde idag. Jag har nyss vart på coop och köpt två tidningar, rån och två filmer. Och jag blev så sur när jag kom hem, jag läste fel och läste 1 för 39:- och 2 för 99:- och sen när jag kom hem så vare 3 för 99:- och jag hade kunnat köpa en till film. aja skit samma nu ska jag inte gnälla över det. Igår hade min lillebror Simon dop dag, Så grattis Min söta gosse :) <3 Jag har haft ett skit tråkigt höstlov fast den är inte slut ännu. Men jag har valt själv att inte göra något, så jag har bara suttit hemma i måndags och igår, och sett på film. Det är ändå ganska chill för jag har velat vila från allt skolarbete. På fredag ska jag på stan med mamma. Och om pappa sover hos Domia på fredag så åker jag till han på Lördag med honom. Men nu ska jag se på Van Helsing vi höres puss och kram :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0