Breaking Dawn! :)

hejhej! Jag längtar tills jag ska gå och se första delen av Breaking Dawn. Och vet ni att andra delen kommer i november NÄSTA ÅR alltså November 2012 fatta vad länge det är tills den kommer, ett år dit. Men nu ska man först se första delen. Snart ska jag på bio med pappa, Erik och Daniel. Vi ska se på tintin. Dom är faktiskt ganska bra. Har sett på tintin sen jag var liten så har det i minnet. Ska klä på mig snart. När jag kommer hem ska jag skriva önskelista till mamma, pappa och farmor. Det är så mycket jag önskar mig, speciellt filmer. Jag älskar filmer. jag har över 100 st filmer. Helt otroligt. Men nu ska jag gå vi hörs när jag kommer hem puss :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0