Almost week nine!

tjenareTjenare! Ja, har typ kommit hem för en halv timme sen drygt. Imorron äre nationella (C-delen) i svenskan som är att skriva en uppsats som vi själva får välja vad vi ska skriva om. Nästa vecka blir det en ny period alltså period 4 så börjar 10.20 på måndag. Som tur är så har jag inga rester. Efter den perioden så har vi bara en period kvar. Idag lagade vi köttfärspaj på HK:n det var rätt gott. Nu ska jag se nått avsnitt av beverly hills och sen ska jag duscha och sen räkna lite matte, för det kan vara lite bra att göra. Hans kommer döda mig om han får reda på att jag inte gjort klart kapitel 3 och iinte är på blandade uppgifter på kapitel 4. Men vi hörs antingen senare eller imorn puss :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0