God natt kära läsare!

hejhej! Jag skriver inte så mycket nu. Ikväll har jag sett 5 avsnitt av Beverly hills 90210 season 3. Och jag som har saknat det jätte länge så nu har jag ju tre säsonger men det vet ni ju redan har lagt ut bilder på dom på nått inlägg här. Jag vet att klockan är 20:37 men jag skriver godnatt för att jag ska borsta tänderna och krypa ner i sängen och lyssna på musiken som jag gör hela tiden, och drömmer saker med musiken i öronen dock. Jag älskar att drömma saker när jag lyssnar på musiken det inspererar mig och det känns som att allt det kommer att hända när jag blir äldre fast det inte kommer göra det. Aja slut snackat om det :D imorn eller hela veckan kommer jag plugga, svenska, hk och matte. Plus att jag har nationella prov på tisdag och torsdag. På tisdag äre svenska A-delen alltså läsförståelse och på torsdag äre C-delen att skriva en uppsats. Men det vet vi inte i ännu alltså vilket ämne. Typ en krönika eller en novell. Så jobbigt. Sen kommer jag plugga inför mitt teoriprov som jag har torsdag V.7 så plugga, plugga, plugga. Det är det ända jag kan göra i veckan. Nåt avsnitt på kvällen kan jag kanske se, och jag lovar att jag ska försöka skriva så många inlägg jag kan om jag orkar och om jag har tid. Jag ska berätta lite om nationella proven också i veckan(hur det gick). Wow det är första gången jag skriver såhär mycket i ett inlägg, jag brukar ha bilder och inte alls skriva så mycket. Men tyvärr så har jag ingen bild idag fast jag kan ju hitta en och lägga ut. Fan vad jag saknar sommaren, jag bara längtar till det och slippa all den här kylan. Huva, usch. Sen äre sportlov om ja 3 veckor vad har ni planerat? Jag ska kanske till Gällivare med farmor och Erik det är inte planerat men jag skulle vilja det för att slippa allt här i Luleå jag menar då skolan, fast INTE min vänner dom saknar man ju. Jag har så himla bra vänner nu på Örnässkolan, Nargez, Helen, Lovisa, Tove och Gloria om ni läser detta så vill jag bara att ni ska veta att ni är Jätte bra vänner och jag accepterar er, och ni kan verkligen lyssna på mig och jag har aldirg haft såna kompisar förrut och jag hoppas att ni tycker jag är en bra vän också. Ni är BÄST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0