Plugga som en galning nu!

hejhej! Har precis kommit hem. Var på coop innan och köpte en tidning. Sen när jag kom hem så låg det ett brev till mig och jag hade vunnit en fribiljett till att gå och se breaking dawn, lite konstigt och det står att den däller till 2012 och inge mer, jag fattar inte, jag kanske kan gå och se del 2 med en kompis. För det står för två personer så att ja. Men iaf Idag hade ni nationella prov (c-delen) det kändes bra och jag hoppas att jag klarade det. Men iaf nu ska jag bara plugga matte och hk till imorn. För har diagnos 4 och sen ett läxförhör på hk:n så bäst att plugga. Kan inte åka och träna idag men jag kan iaf se på film men vi hörs puss :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0