SÅ trött jag e! :S

hejhej! För en stund sen åkte mina små kusiner hem William 8år(9 i agusti), Eleonore 6år(7 i Juli) och Tilda 3år(4 i april). Dom sov hos oss igår till idag. Vi var så kallade barnvakt åt dom. Det var rätt kul. Innan dom kom igår så var jag och mamma en sväng på stan, och vi gick först till hägglunds sen till Telia och jag ska få en IPhone jag och mamma ska betala hälften på 595:- alltså då abonemang! Sen gick vi in till Clas Ohlsons, sen till hm men där hittade jag ingenting sen vart det skopunkten och där köpte jag mina skor sen gick vi till apoteket och sen bussen hem. Sen efter två så kom ungarna och jag, William och Eleonore var på bio igår klockan halv 4. Vi såg på Alvin och gänget 3 och den var faktiskt bra, men inte lika bra som tvåan men ändå den var bra. Sen då hem och äta och då åt vi crepes med stuvning i det var ganska gott. Men nu ska jag gå så vi höres puss :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0