Start 8.55! :)

hejhej! Idag börjar jag 8.55 med TK så just nu sitter jag och äter frukost. Det blir att ta med egen lunch till skolan idag för det är för äcklig mat idag. På lördag åker jag upp i landet. Ska nämligen till Gällivare som jag gör varje år/sportlov. Det brukar bli så. Är borta ända till torsdag 1:a mars. 3:e mars blire att gå på stan med mamma. Ska köpa ett par byxor och få min IPhone :D . Aja idag måste jag gå 15.10 från hk:n för ska till vårdcentralen och ta en spruta och jag som hatar sprutor usch! men men vi hörs senare puss :) <3

Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Missa inte att du kan vinna en valfri goodiebag i min blogg nu innehållande produkter som bland annat Victoria Secret och Jeffrey Campbell! http://flavoured.se/2012/february/vinn-en-valfri-goodiebag.html#comment

2012-02-22 @ 21:14:47
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0