Vill ha en systemkamera :D

hejhej! Börjar 10.00 idag det är rätt härligt. Var och tog en spruta igår gjorde inte alls ont haha. Kronprinsessan har ju fött en dotter grattis till henne :)

Jag har kollat lite på en systemkamera och jag vill verkligen ha en :) det finns en jag vill ha och det är canon eos 1100D och den är verkligen snygg.

Idag ska jag göra ett no prov och vi får se hur det går. Sen har jag kör idag också jippie det är ju jätte kul :) NOT! haha.

Ja imorn får jag se hur jag mår för jag mår inte alls bra idag för sprutan och allt. Men imorn ska vi iaf gå ut och äta på mamma mia. Sen ska jag handla det jag ska ha på tåget och packa lite då såklart. Men men nu ska jag gå och fixa lite vi höres när jag kommer hem puss :) <3


Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

Några planer inför helgen? :)



tjänar du pengar på din blogg? om inte är det bara att klicka på länken nedan, läsa och sedan registrera dig. Ett snabbt, enkelt & säkert sätt att tjäna extra pengar! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

2012-02-24 @ 23:34:00
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0