Hemma, och arbetslös!

Hej. Jag visste inte vad jag skulle skriva på rubriken så det blev detta. Ja nu har jag slutat jobba. Både skönt och tråkigt. Jag har haft jätte roligt på fiket. Fast tråkigt ibland när det inte har vart så mycket folk som har fikat. Men annars har det varit bra och kul. Nu värst jag bara på mina två löner som jag får i veckan. Har ätit på mc donalds idag. Och Gud vad dom där mc wrapsen är goda alltså jag rekomenderar dom. Ska snart till mina kusiner en sväng. Min Lill kusin har blivit dålig :( hoppas det inte är nåt allvarligt. Imorn ska jag och mamma på stan en sväng. Och när jag fått lön från kommunen så blir det att köpa mina efter längtade skor:D men nu ska jag gå hejs! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0