Jobb,jobb,jobb!

god morgon alla ni!
 
Andra dagen på denna vecka och det är andra veckan jag jobbar ute i kyrkbyn på Ullas cafe. Det är faktiskt kul om det kommer folk förstårs annars vet man inte vad man ska göra. Nästa vecka blir jag ledig och sen jobbar jag sista veckan v.29. Härligt. Ne nu ska jag gå och fixa min lunch jag ska ha med mig och klä på mig och sen börja gå mot bussen. Jag börjar 9.30-15.30 så ser mitt schema ut! :)
 
När jag fått mina pengar från kommunen som jag jobabt också och pengarna från caffet så kommer jag köpa dessa snyggingar. Plus att jag ska spara pengar. Det beror på hur mycket jag får men jag ska iaf köpa dessa. ↓
Riktigt snygga asså! puss :)
rr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0