Äh skit samma!

Hej! Idag är man ju ledig. Och idag ska jag inte göra nånting alls. Ska packa, städa fixa mig lite och bara ta det lugnt. Igår var jag på stan med nargez. Fick med mig lite saker hem och sen fanns storleken på klänningen så yes jag kan ha på mig den. Sen gick jag och Nagge till en sko affär gissa vad man hittar där? JC skor och ett par dö snygga blåa skor. Ska köpa dom blåa i Stockholm! Dom kostar bara 350:- dom blåa alltså. Men japp Ne nu ska jag gå vi hörs puss :) <3


Haha bilden näst längst ner är min och nagges fötter. Vi prövade likadana. Den längst ner är min fot. Och nej det är inte JC men det liknar det. Denna sko kostar betydligt billigare minst tusen kronor billigare. Ha de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0