Hem ljuva hem. Eller så inte! :(

Tja!

Sitter på bussen på väg till Arlanda. Idag åker man hem dåe. Vill inte det vill stanna här men det går inte. Ska börja jobba imorn och det känns tråkigt fast vill ju ha pengarna såklart. Det blev över pengar från Stockholm denna gång. Ganska mycket pengar också. Ska ju tillbaka hit så då måste man ha mycket pengar. Idag har vi i alla fall vart på stan och shoppat men det blev inte så himla mycket utan vi var bara mest och tittade. Och jag försöker spara pengar så och jag vill köpa på rea då det är en helt annan sak. I lördags var vi på gröna Lund och det var jätte roligt. Igår sjöng vi i kyrkan och en konstigt grej att dom börjar deras gudstjänster klockan 10.00 istället för 11.00 som i Luleå. Sen var vi på Huddinge centrum och tittade lite. Men Ne nu är vi snart framme så men vi hörs puss :) <3 bilder på grejer jag köpt kommer när jag är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0