Skolavslutning + Stockholm!!!! :D

tjabba tjena hallå!

Japp nu sitter man här och gör absolut ingenting. Bara tråkar eller nej bara tar det lugnt. Imorn och ja dom andra dagarna blir det vilt kan man säga hela dagarna. Japp men idag orkar jag fan inte packa jag gör det imorn när jag kommer hem från baan thai eller aa efter det då. Men som sagt såhär kommer min vecka se ut  ↓


Torsdag 7/6: 10.30 brännboll på golängen med klassen. Klockan 12.00 blir det lunch med klassen på baan thai.
Klockan 18.00 går båten ut till klubbviken där alla nior ska ha sin avslutnings middag. 23.30 båten går hem.

Fredag 8/6: 10.30 samling i klassrummet. Där ska vi fika. Sen ska vi gå i led till kyrkan. Efter vi vart i kyrkan blir det klassrummet igen med betygs utdelning. Är väl klar efter 14.00. Sen ska jag med pappa och familjen till piteå och äta.

Lördag 9/6: 11.50 går flyget mot stockholm :D När vi kommer till stockholm blire grönan som gäller. Riktigt nice.

Söndag 10/6: Förresten äre prinsessan maddelines födelsedag! :) Ja vi ska sjunga i kyrkan i huddinge. sen blire stan.

Måndag 11/6: Lite mera stan och sen går flyget hem klockan 21.10.

Tisdag 12/6: Jag börjar jobba.

Ja v.24,25,26,27 jobbar och plus v.29! Är ledig v.28. och ja efter v.29 så har jag fritt och bara ledigt.

Men ne nu ska jag ta och städa lite vi hörs :D <3


Lördag : STOCKHOLM HÄR KOMMER JAG!!!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0