Don't feel all right!

Hej! Just nu känner jag mig inte bra. Vi hade sista nationella i matten och det var elva uppgifter. Gjorde två stycken. Tyckte det var svårt och jag kunde inte tänka för set snurrade i huvudet och jag höll på att somna kändes det som för mina ögon ville stängas nästan hela tiden. Måste gå hem snart måste bara prata med Isabel på so:n när den börjar. För det snurrar fortfarande. Mår skit dåligt. Så ska väl promenera hem till mamma sen. Jag kommer i alla fall få G som slutbetyg i matten även fast jag inte klarar nationella. Men Hans kan egentligen inte säga nåt för jag har varit borta mycket för att jag varit sjuk och dålig. Så han ska egentligen inte stressa och skynda på mig. För då blir allt bara värre. Men nu ska jag inte sitta och gnälla över det. Imorn är det sista dagen denna vecka. Skönt skönt. Ska till mamma nu då och senare klockan 7 blir det att titta på en dans grej på lärkan. Min kusin dansar. Sen efter det blir det att åka tillbaka till pappa. Fast ska till mamma imorn efter skolan också. Vi ska handla till allt vi ska baka. Kul kul. Det blir troligtvis Stockholm med kören och jag följer med pga kyrkan betalar resa och boende och det känns skönt. Förutom att man måste ha pengar till mat och gröna Lund. Har väl kör på torsdag, fast jag ska baka då och fira mig hos mormor på em. Måste i alla fall snacka med Monica om resan. Asså jag pallar inte gå sommarskolan i år om jag måste. Jag ska till Stockholm med pappa vecka 32 lite sent. Vi brukar annars åka i juli men i år blir det inte så. Ne nu ska jag gå vi hörs puss :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0