????

hejsan! Den som har ändrat min design eller ja gjort om den kan väl komentera i detta inlägg.

Så konstigt. Jag bara kollade på min blogg och sä äre nån som ändrat och jag fattar ingenting. Men skit samma det vart fint ändå.

Idag blev jag klar med min krönika för språkvalet. Vi får väl se om min språkvals lärare har fått den imorn. Denna vecka går vi bara tre dagar i skolan. Mån-Ons och det är så jävla skönt.

På onsdag blire att gå till mamma. Ska köpa grejer till att kunna baka på torsdag. Olivia kommer väl och bakar hemma hos mig på torsdag. :) Idag ska pappa och jag laga tacos så vi ska äta det idag. Åker väl med honom till skolan imorn vi får väl se. Måste snacka med min tremänning Jana också, så Jana om du läser min blogg så kan du väl logga in på FB eller skype så vi kan snacka, det är väldigt viktigt. Det är om sommaren :)

Men nu ska jag ta och kila iväg vi hörs puss :) <3


Kommentarer
Postat av: Selmaa

Det är jag som har ändrat, fick inte tag på dig, höll

på testa lite saker med designen, om du inte gillar de så kan jag fixa en annan:D

2012-05-13 @ 17:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0