Hi sweet people!

Hi sweet people! Vad har ni för er idag då? :)

Jag själv har vaknat vid nio. Ätit frukost och sen väntat då på mamma dom har sjungit i kyrkan. Som tur är blir det ingen kör idag fast man måste prata med henne om stockholms resan. Men i alla fall just nu väntar jag på att muffinsarna jag och mamma bakar ska bli klara. Det är hallon och keso muffins. Imorn ska jag göra tårta med marsipan, vaniljhjärtan, hastighetsbullar och lite mer muffins. När mina söta muffins är klara så tar jag en bild och lägger ut den. Samma med det jag ska baka imorn.

Klockan 4 blir det att äta middag hos mormor och morfar. Dom vill ju fira mig idag hemma hos dom. Även fast jag fyller imorn. Men det är pga min moster ville fira mig idag för hon jobbar imorn så då blir det att fira mig hos pappa imorn. På lördag blir det iaf fest. Vet ej vem som kommer riktigt. Men tror det är Lovisa, Melicia, gloria och Tove. Är inte säker på om Nagge och Helen kommer. Dom tyckte att plugg var viktigare än att umgås med sina kompisar. Men som sagt dom har hela dagen på sig på lördag att plugga. Plus imorn och på söndag plus måndag och tisdag bästa vecka. Nagge om du läser min blogg så kommentera om du kommer för jag måste veta. Klockan 5 på lördag iaf.

Puss på Er :) <3


Kommentarer
Postat av: jenny

plugg är faktiskt viktigare än att umgås med kompisar :)

2012-05-20 @ 14:40:19
URL: http://www.nattstad.se/jennylundstig
Postat av: Millah

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-05-20 @ 23:13:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0