I think i wanna marry you! :)

Tjatja! Förlåt för att jag inte bloggat så mycket. Men har plugg plus att jag fyllde år i fredags och ja vi har firat mig. Plus att jag hade tjejkväll i lördags. Det var kul vi pratade och såg en film. Sen gick typ alla vid ja efter filmen och det var väl vid nio. Idag ska jag inte göra nåt alls när jag kommer hem. Eller jo jag måste plugga matte till imorn. Ska öva in so:n också. Hoppas jag inte behöver redovisa på onsdag. Vill gärna göra det på torsdag för det känns mer rimligt. Sen efter matten och so:n så får man bara ta det lugnt. Ska ta hem mitt korsstygn också och jobba hemma. Det blir ingen dator eller film idag. Kanske film när jag går och lägger mig. Men Ne nu ska jag gå vi hörs puss :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0