Love can be hard sometimes!!

hejsan alla söta läsare!
Hur mår ni idag? Vad har ni för er en sån här dag?
Ja jag mår jätte bra humöret är på topp just nu men det var den inte i morse. Jag har inte gjort nå mycket alls idag fast denna dag är inte slut än. Och klockan är bara 1 så ja. Men jag har inte varit ute än, ska nog inte göra det heller. Det är inte så fint väder precis. Snö fast det smälter. Igår var det då ingen bra dag, det snöade och hade sig. Och sånt väder ska det inte vara i maj. Usch fy nä, Nu får det bli sol och värme så man får lite sommarkänsla som man hade några dagar här i veckan som varit. Imorgon är det en ny vecka, så fort det har gått. 8.15 imorn ska jag och ta prover så vi får väl se vad mina blodplättar ligger på nu. Kanske ska till pappa imorn eller på tisdag, ska cykla då i så fall bara det är fint väder och inte motvind för då går det bra att cykla. Min lillebror är hos min pappa nu så då måste man träffa honom.
Ja vecka 19 imorn. Sen är det vecka 20 och den veckan jag fyller år i. så 4 veckor kvar tills man går ut nian, så himla fort det går alltså. Ja men så äre.
Veckan jag fyller år så ska jag och mamma baka jätte goda saker till min födelsedag, det blir tårta och massor av annat smarrigt. Ni får bilder på det då. Vi får väl se vem som kommer och grattar mig haha :)
Nu tittar solen fram lite grann, så får det fortsätta vara. Men nej nu ska jag gå vi hörs åuss :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0