Ny vecka och en ny dag!

Hejsan! Tack för den nya designen den blev jätte bra och fin! :)

Idag är det måndag igen då. Skit vad fort den här helgen har gått. Bara sprungit iväg. Har ingen aning om vad jag har gjort dom senaste dagarna. Måste börja skriva dagbok eller varje dag i bloggen så jag vet vad jag gör varje dag. Känns konstigt nu när allt går så himla fort.

Denna vecka går vi bara tre dagar. Riktigt skönt är det. Idag blir jag troligtvis klar med min klänning. Om jag blir det så kommer det en bild lite senare. Först börjar dagen med mentorstid sen är det slöjd, so, lunch, matte, språkval som suger haha och sist har vi engelska. Jag slutar 15.00 idag så ja. Vet ni att efter denna dag så äre 12 skoldagar kvar för min del och dom andra som går på örnässkolan. För vecka 23 har vi bara roliga dagar typ och är ledig på onsdagen. Sen kommer vi ha reflektions dag också men det vet jag inte när. Så ja tre veckor kvar alltså sen är man ute ur denna skola och man går ut nian! Så härligt. Men Ne nu ska jag ta och kila iväg till klassrummet puss på er vi hörs lite senare :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0