Snart summer!

Hejsan svejsan!

Idag börjar jag med so 8.15. Slutar dagen med idrott 14.05. Igår varvet körfestival och det gick bra och det var roligt på kvällen. Fast på dagen var det rätt jobbigt pga övningen. Man var tvungen att stå och sitta stå och sitta och så höll det på länge. Åt på tasty till lunch med Moa, Lovisa och Tove. Sen vid fyra eller nåt sånt så åkt jag och Moa hem och fixade oss. Sen vare dags. Alla dom som sjöng solo ett stort plus till Er pga av att ni sjöng så jävligt bra. Idag ska jag planera min fest sim jag ska ha om typ två veckor. Lördag nästa vecka ska jag till gammelstads konditori och prata med Leema om jobb. Idag får jag också mina skor som kommer från tradera :D men nu börjar jag puss hejs :) <3


Kommentarer
Postat av: lovisa

haahah "kondom"? :'D...."Alla kondom sjöng solo"

2012-05-11 @ 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0